2014.02.03.
17:30

Írta: Cili, a hebrencs

Találkozás szerény önmagammal

1. Ebéd közben még mindig emésztem az ebédet, a rajongókat, a virágcsokrokat, és mindent, amit még megpróbáltatok lenyomni a torkomon.


Életem egy nagy eseményét fogom megosztani veletek, tegnap, életemben először találkoztam a rajongóimmal. Eddig nem is tudtam a létezésükről, mert annyira szerény vagyok, hogy próbálok nem tudomást venni az ilyesmiről.

Mint kiderült, többmillióan vannak, gyakorlatilag az egész magyar, külföldi divatvilág ismer, sőt elismer, emellett a Curiosity a Marson is rajongók nyomaira bukkant, valószínűleg vízforrás hiányában elpusztultak, de utolsó leheletükkel még a vájflájfsztájl szavakat nyögték. 

Mivel a rajongók hada ily rengeteg, valahogyan szelektálnom kellett, mégsem tarthattam az Andrássy úton a találkozót, mint valami tüntetést! Azt gondolom senkit sem szeretnék kizárni a szerény személyem nyújtotta varázsból, ezért videón közvetítettem a Vatikánból.

Magára a jeles és exkluzív eseményre legkedvesebb rajongóimat hívtam meg, szám szerint 10-et, hogy mindnek pontosan egy lábujjam jusson, amit nyalogathat.

Az eseményre a kedvenc divattervezőm készített nekem egy nagyestélyi ruhát francia csipkéből és tüllből, melyek métere 845.876 Ft, csak hogy a rajongóim érezzék a köztünk feszülő mély társadalmi különbséget, melyért én egyáltalán nem vetem meg őket. Sőt! Értékelem, hogy felvették a legnormálisabb ruháikat, hogy jól mutassanak a fotókon, még ha az én csillogásom mellett el is tűnnek a süllyesztőben.

Egy ilyen fontos eseményre mind lelkileg, mind emberileg, mind szakmailag, mind mentálisan, mind lelkileg - ja az már volt - fel kell készülni, mely rengeteg munka, főleg egy ilyen elfoglalt és fontos személy esetében mint én. 

Vendégeimnek 24 karátos fehérarany tálcán kínáltam a GASZTRONÓMIÁT, hogy tudják mi az a mozzarella caprese, hiszen eddig disznózsírba mártott kolbászon éltek szegények.

Bár 543.657 oldalnyi szöveget írtam az alkalomra, mégsem olvastam fel mindet, mert többen elájultak a megilletődöttségtől, hogy földi valómban látnak engem élőben személyesen.

Ez egy igazi szárnypróbálgatás volt, melynek végén teljes valómban és eleganciámban körbe is repültem a Vatikánt, hogy érezzék a hívek fontosságom jelentőségét. 

A sikerre való tekintettel már metabolikus síkon mozog a következő rendezvényem ötlete, melyet már pszichedelikus formában is megízlelhettek majd.

2 komment

Címkék: #divat #beauty #szépség #divatdiktátor #égitünemény #maisdolgoztam

A bejegyzés trackback címe:

https://magaselet.blog.hu/api/trackback/id/tr465796720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zencsaj 2014.02.04. 13:24:01

jahajjjjjjjajjjjjajjj :)))))))))))) tökéletes
süti beállítások módosítása