2014.02.02.
18:50

Írta: Cili, a hebrencs

Tartalmas vasárnap

A mai napom egyáltalán nem olyan volt, mint ahogy mindig is képzeltem, ha felnőtt nő, barátnő, ember leszek. Sosem gondoltam például, hogy dolgozni fogok, hiszen egy olyan gazdag hülyét sem találok, aki feleségül venne és eltartana. Szerencsére ma vasárnap volt, illetve van, így tovább engedhettem az ágyikóm csábításának, és csak 9 után másztam ki belőle a világ összes égtájai felé álló, Schwarzkopf color expert fodrászok által beállított frizurámmal. 

És az illat, ami megcsapott közvetlenül ébredés után! A három napja nem takarított macskaalom mennyei aromái szálldostak felém a narancsos kávé gőzével elegyedve, így meg is jött az étvágyam egy ínycsiklandó reggelihez. A Cserpes reggelizőkomplexum sonkás melegszendvicsét választottam, mely pontosan 480 Ft-tal terhelte meg a hitelkeretemet. Hiába, így hónap végén nagy luxus az étkezés, nem is mindig engedjük meg magunknak.

A fenséges lakoma után betértem kedvenc parfümboltomba, a Müller drogériába, ahol Félix és Gourmet márkájú alutasakos falatokat vásároltam a háziállatomnak. Azt gondolom, az ember legjobb barátja az állat, és tisztelünk kell a bennük lakó ösztönylényt, így még jobban kell bánnunk vele, mint magunkkal. Írtam is egy verset ennek a gondolatnak a kapcsán József Attila költészetnek mintájára, mert az ő nyelvezete és eszmeisége igencsak közel áll az én összetett személyiségemhez. Így hangzik a műremek:

Cica ül a fűben, szépen szundikálva,
cica talán beteg vagy, hogy már nem is ugorhatsz.
Cica hopp, cica hopp, máris egyet elkapott.

Szerintem ez a vers kifejezi az emberi lét mélységeit a cica betegsége által.Szerintem a versek olvasása elgondolkodtat, miközben a lelket is simogatja, mint egy puha tollpihe.

De térjünk vissza a napomhoz, mert biztosan jobban érdekel titeket, mint a mélyebb filozófia. A edzőterembe indultam, oda is értem, útközben kicsit dolgoztam a telefonomon, mert a kedvesemnek is éppen konferenciahívása volt folyamatban. A heti ruharendeléseimen dolgoztam, ez a feladataim közül a legösszetettebb, nagy átgondoltságot igényel minden alkalommal. 

Az edzőterem öltözőjében fújtam magamra a kedvenc dezodoromból, amit a DM-ben vettem 799 Ft-ért akciósan, csak hogy ne legyek olyan büdös edzés után, mint a disznók az ólban. Másfél órát erősítettem, főleg az izmosabb férfiak orra előtt végeztem guggolásokat háttal nekik, hogy ma is meglegyen a napi jócselekedetem, és esztétikai élményben részesítsem a rászorulókat. Teréz anya is valami ilyesmit vallott, ha jól emlékszem.

A tornagyakorlatok után ebédet főztem a kedvesemnek Lidl márkájú, 30% zsírtartalmú sertés darálthúsból, de előbb kihánytam a reggelit, hogy azzal se legyen több gond. Mindig add ki magadból, amit kell, én ezt vallom.

Most az ágyamban fekszem, a cicám kedvesen karmolgatja  lábamat - még nem vérzik, mindenben lásd meg a szépet, a jót, én ezt vallom - és dolgozom az MSI laptopomról, ami több mint 6 éves, és ha még egyszer lefagy, úgy kibaszom az ablakon, mint macskát szarni. De a munka mindig előrébb való, szóval be is fejezem a mai eszmefuttatásomat. Remélem nektek is csodaszép napsugaras napotok volt!

Szólj hozzá!

Címkék: #luxy #magasélet #fashionblog #olyanszépvagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://magaselet.blog.hu/api/trackback/id/tr705794461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása