2014.02.07.
10:54

Írta: Cili, a hebrencs

Zsákmány és kedvenc termékek

Nagyon régen volt már zsákmányos poszt, ezért most bemutatom a legfrissebb szerzeményeimet. Imádok a Müller drogériákban vásárolni, mert igen nagy a választék, persze mindig elcsábulok... Így általában más is veszek, mint amiért mentem. Most megmutatom a legutóbbi vásárlásom. Ezeket a termékeket rendszeresen használom, így gondoltam összekötöm a kedvenc termékeim poszttal.

1. Zsebkendő
Nagyon praktikus, ha van nálad 1-1 csomag, én a zsebembe és a táskámba is szoktam tenni, így nem terítek be másokat a buszon, mikor tüsszentek. A Zewa nekem nagyon bevált, kíméli a bőröm, praktikus a csomagolása és imádom az illatát!

447.jpg

2.   Mosogatószer
Úgy gondoltam, veszek egy újat, mert az előző már fogyóban van. Aztán utána még egy hétig használtam, így rájöttem, nem is kellett volna vennem. Bár ha azt vesszük, praktikus dolog volt előre megvenni, így nem kellett vennem egy hét múlva. Ezt nagyon szeretem, isteni állaga van, a bőröm imádja. Bár amikor múltkor beszélgettünk erről, azt mondta, az utóbbi napokban kétségei voltak, de aztán mégis úgy döntött, hogy imádja.

letöltés.jpg

3. Fülpucoló
Sokszor nem jut eszembe, hogy venni kell, pedig jó ha van otthon. A fülpucolás mellett sokminden másra is használható, például sebek ecsetelésére. Ezt igazából már múlt hónapban megvettem, de most érkezett el az idő, hogy posztban is megemlékezzek róla. Ez a fülpucoló egy csoda, egyszerre gyengéd és hatékony, a fülem imádja.

55042376_nful.jpg

5. WC-papír
Ritkán, de előfordul, hogy megveszek valamit, ami durván le van árazva, és rettenetesen megszeretem, nagyon beválik! Most is ez történt, ezt a WC-papírt akciósan vásároltam, és irtózatosan megszerettem! Ajánlom bátran, próbáljátok ki ti is!

27458_perfex_boni_wc_papir_3_reteg_8_+_2_tekercs.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: #szépségápolás #beauty #szépség #bjúti #ápolás #makeup #haul #zsákmány #müller #zeller #drogéria #drog #kokain

A bejegyzés trackback címe:

https://magaselet.blog.hu/api/trackback/id/tr335803421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása